Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Orientera mera!

Publicerad 2006-09-12 20:37:35 i Allmänt,

Orientera meraIdag hade vi "klasskampen" som innebär att alla klasser klär ut sig i något och tävlar mot varandra i grenar och dessutom gör ett framfrädande som har med deras tema att göra. Det var en grym blandning av popcorn, tjuvar, poliser, 80-tals gymnaster, stenar, flugor och bowlinkäglor (inklusive bowlingklot, rännor och coacher)mm. Vi var orienterare. Kändes något fantasilöst bland allt annat, men det funkade - fram tills att vi skulle göra vårat framträdande. Katastrof säger jag bara. Men jag antar att man är tvungen att bjuda på sig själv i bland.

Hämtade Hampus på eftermiddagen och är nu totalt slutkörd. Har dessutom träningsverk efter träningen med sporttjejerna där jag och Linda i stort sett hade kunnat vara barn till hälften. Vi hade grymt kul i alla fall.

Jag har ett band på vänstra armen. Jag har en hemlighet på vänstra armen som jag bara delar med dig. Och utan dig hade det varit höst på min planet, utan dig hade jag frusit ihjäl om mina händer.

Kommentarer

Postat av: J

Publicerad 2006-09-13 17:27:39

Jag tycker ni verkades sten coola som skogsnissar. Go girl!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela