Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Long before rock n´roll

Publicerad 2006-10-21 16:53:35 i Allmänt,

Long before rock n´rollMitt liv som kristdemokrat började klockan 08.30 i fredags och avslutades ungefär 6 timmar senare. Rätt lagom, jag tror att vi stannar där. Idag hade jag inte sett någon skillnad mellan trottoaren och himlen om det inte vore för träden. Nervsammanbrott i videoaffären joggingtur och Montecore. Det är väl tur att det fortfarande finns variation. Och återigen räddas allt av fyra minuter i perfekt synkning av rätt hjärta.

Motivation ge mig mera. Kollar in trosbilden ifrån Spanien och önskar ibland att livet kunde sett ut så lite mera. Överflödiga färger och knasiga kombinationer, mer än lagom, ofta osmakligt och trots det accepterat och uppskattat. Hittade en fluga fastkletad mellan två persiennnivåer. Sommaren är över kompis.

Kommentarer

Postat av: F

Publicerad 2006-10-25 16:53:07

Förstår inte hur du orkar vara så hurtig, handboll, klättring, joggingturer hit och dit.
Jag som får träningsvärk efter 3 klättringar :P
Ha det fint så ses vi imorgon. Puss på dig kompis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela