Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Som du kanske redan sett, första snön kom inatt

Publicerad 2006-11-01 22:35:21 i Allmänt,

Som du kanske redan sett, första snön kom inattEgentligen vill jag bara klistra in "Det här är ingen kärleksdikt" och förstora upp med bokstäver som täcker hela skärmen och citera hela "Ett öga rött" utan mellanslag, lägga upp ett foto som är sju meter i diameter och klättar upp och ut och tränger igenom skärmen och fäster sig på väggen, på din näthinna. Egentligen.

Tack Anna för upplysningen om att jag ligger ljusår bak i tiden med att vara uppdaterad. Allt jag tipsar om på min blogg har nog alltså de flesta redan upptäckt, för sisådär ett halvår sedan. Så känner du dig sådär hippt uppdaterad om omvärlden kanske det är dags för dig att sluta hänga här.

Bilden är förresten tagen idag. Det är vår cykel som står på gården och mamma skäms över för att hon tror att hyresvärden kommer att straffa henne för att vår skruttcykel tar plats ifrån alla fina och användbara cyklar. Min åsikt är att alla cyklar har lika rätt att stå i det där förbannade cykelstället. Undrar dessutom vad grancykeln skulle ha gjort om inte vår funnits där som stöttepelare. Fast det är lite vemod att se den där. Den kanske blir utnyttjad. Förlåt för mitt totalt meningslösa pladdrande. Men ska jag vara ärlig tycker jag fortfarande att Barcelonalåten är lika bra. Come on you people!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2006-11-02 11:37:43

Den ÄR underbar, inget sagt om den saken :)

Postat av: Fanny

Publicerad 2006-11-04 12:45:57

Cykeln är underbar... ja :)

Postat av: Nillski

Publicerad 2006-11-11 22:22:06

Underbar bild.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela