Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Det är konstigheterna som urskiljer oss ifrån varandra.

Publicerad 2006-11-06 19:24:18 i Allmänt,

Det är konstigheterna som urskiljer oss ifrån varandra.Det tar på krafterna att börja skolan. I allafall när vi under sista lektionen får reda på att vi ska hålla en ca 40 minuter lång redovisning för klassen om (i vårat fall) berggrunden till nytta + jordtäcket. Yeah, motivationen har stuckit till Kiruna och här står jag kvar.

Trots att det är lite svårt att uppskatta dem när de väcker en innan sex när man egentligen kan sova en timme till är det härligt med småbröder. man får sig ett skratt några gånger om dagen dessutom. Som i helgen när Carl överträffar sig själv i rolighet när han ska fråga vilka pappa jobbar med och undrar över hans "arbetsturister". Vi skrattar så vi gråter och Carl förstår ingenting. Samma sak för några veckorsedan när han vill vara med pappa och Christina och kramas och trycker sig emellan dem för att efter några sekunders kramande i panik skrika "Sluta! Jag blir ju smal!"

Bilden är i från Askimsbadet i fredags när jag och Linda var där och fotade för hennes projekt i skolan. Var tvungen att ha med bilderna, dels för att Linda är så bra, dels för att bilderna är så bra och dels för att vi är så bra tillsammans!

"Det regnade, men bilderna blev bra
det var ett egendomligt ljus idag"
-Nina Ramsby



Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2006-11-06 19:46:18

Otroligt sött sagt av carl! & vilka härliga bilder, känsla!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela