Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

“Baby, you’re special, but there’s something not quite right.”

Publicerad 2006-11-21 22:25:41 i Allmänt,

“Baby, you’re special, but there’s something not quite right.”I Nordkoreas huvudstad Pyongang samlas över 100 000 människor för att fira ett framgångsrikt kärnvapenprov, Jonas Hassen Khemiri vinner VI:s tunga litteraturpris och Julias hjärna går på högvarv för att komma ikapp sig själv igen. Istället för att sova fastnar jag för en notis där folk med sinne för siffror har pillat ihop en liten 11 September lista angående terrordådet. New York City har tydligen elva bokstäver, liksom Afghanistan, Ramsin Yuseb (som planerade det hela) och George W Bush. New York är den elfte staten, flygplan 11 hade 92 passagerare (9+2=11)...och så vidare ett bra tag. Dessutom är det exakt elva timmar kvar tills jag börjar skolan i morgon, får se om jag hinner somna på elva minuter.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2006-12-18 00:57:49

Är det du som gör alla målningar och kollage här? Isåfall är du sjukt duktig!

Postat av: Julia

Publicerad 2006-12-18 20:48:34

Nej, de flesta är tagna ifrån internet, vissa av fotografiern är mina!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela