Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Now that she´s back in the atmosphere.

Publicerad 2006-05-11 16:19:54 i Allmänt,

FlyHon har kommit tillbaka gånger fyra. Polen var toppen och allt hade varit det fortfarande om inte min käre far fått spel och hotat med att inte låta mig åka till Spanien på grund av en incident. Värde vad vissa människor tar hårt på vissa saker. Krakow var en underbar stad, och koncentrationslägren var en upplevelse jag önskar att alla fick chansen att få. Kan berätta mer om resan när vi träffas. Solen kallar på mig.

Jag får inte plats här längre, staden har blivit för liten och sandalerna för trånga. Allt och alla går mig på nerverna. Min rastlöshet har växt sig högre än kaknästornet och jag tänker klättra upp på förtsta bästa stege som räcks ner för att ta mig över den här förbannade muren som stänger den riktiga världen ute.

Kommentarer

Postat av: hon som har saknat dig

Publicerad 2006-05-11 18:18:17

she is back, love love love

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela