Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Julia har skaffat sig en blogg!

Publicerad 2006-03-29 20:54:39 i Allmänt,

Snön smälter i takt med allt det där hårda som har suttit innuti sen i vintras och jag har bestämt mig för att skaffa en blogg. Om någon vill läsa är inte så väsentligt (svårstavat ord) men det är alltid skönt att bara få blaja på och låta fingrarna ströva dit de själva vill, ja ni ser, redan allt i en enda röra, struktur kan jag lära mig när jag blir gammal.

Egenltigen borde jag sitta klagandes med näsan över min mattebok, men eftersom jag inte orkar ha ångest i dag så ägnar jag min kväll åt betydligt mycket onyttigare saker. Skriva. Någons skratt har fastnat i halsen och jag försöker komma på fem dåliga bortförklaringar jag kan använda mig av i morgon på matten. Hade just ett mycket trevligt samtal med min kära Blåsan  om hur vi ska lyckas stå ut med varandra nästa termin när vi förmodligen går på samma gymnasium. Vi kom inte fram till någonting som är värt att ödsla bokstäver på. Vad jag egentligen skulle komma fram till är; Pepp till sådanna människor.

Känner att tiden och jag inte är kompisar idag,

Lev väl / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela