Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Kompromissa aldrig med dina drömmar

Publicerad 2006-06-19 22:08:56 i Allmänt,

Kompromissa aldrig med dina drömmarIntroduction. Båt och båtar och småsystrar och rosa flytväst och motorsyckel och myggskitar och Winnerbäck och sandiga fötter och bullar och solvarm brygga och skratt och muscovadoglass och bokantikvariat och solnedgång och knak i skogen och sandstrand och femhundra och kamomillthe och nattprat och segling och sommardans och glädjeyra och vind i håret och liv liv liv

Det rör mig inte åt vilket håll vinden blåser åt längre. Kaosteorin har lovar att hålla mig i handen där jag behagar sätta mina vingliga ben, pilutta dig. Du är välkommen att vingla bredvid.

Little Yellow Spider och det dåliga humöret existerar inte längre, Devendra Banhart sjunger mig tillbaka till frankrike ikväll.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2006-06-20 22:36:18

Så kan man uttrycka det, eller som jag, på hundrafemtiotusen rader. Du bor någonstans i min hjärna, eller hur?
Hur kan du annars veta vad jag tänker?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela