Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Ett lingon i en hiss

Publicerad 2006-07-27 21:56:07 i Allmänt,

Jag är i Norrköping för tillfället och gör chokladsås. Toan har gått sönder och jag ska bli barnboksförfattare, om inte nu så i framtiden någon gång kanske. Det har hänt så otroligt många grejer som jag vill skriva om men tyvärr inte hinner för tillfället. Jag misstänker att Moira är till hälften sjöjungfru och till hälften människa, hon är fem år och tillbringar mer tid i vattnet än vad hon gör på land.
Utan att jag hinner skriva så mycket om det måste jag bara nämna den underbara dagen med Linn i Göteborg som bara blev precis sådär bra som jag knappt vågat hoppas på. Och kvällen med Johanna och Pernilla som trots att den blev misslyckad blev så otroligt lyckad. Och fikat med Jenny, tesilen och flugan. Och även nu här, med Agnes (som har det superhäftiga andranamnet Plupp) och Moira (som Alex säger har ett tredje öga och jag tror är till hälften sjöjungfru) har jag det hur bra som hellst och min sommar har äntligen tagit en u-sväng tillbaka till rätt riktning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela