Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Jul i vita huset, med den RIKTIGA tomten

Publicerad 2006-12-24 23:18:44 i Allmänt,

Jul i vita huset, med den RIKTIGA tomten"JUULIA VAAAKNA, TOMTEN KOMMER!" Två hattifnattar springer omkring i mitt rum och dagen har precis börjat. Klockan är 08.23 och min familj ska smygstarta på julen och sätter igång världens paketöppning. Alla är hysteriskt morgonpigga och jag känner mig mest hjärndöd. Alla får paket och jag har tydligen varit väldigt snäll i år eftersom tomten kommer med en laptop! Dessutom fick Adam ett par jeans, vilket innebär att chansen är större att jag får låna hans nuvarande favoritjeans utan att han får spel.

Vi åker till kusinerna på eftermiddagen och Hampus upprepar gång på gång "vita huset, där tomten bor". Han och Carl har ju varit med tidigare och är totalt övertygade om att det är den riktiga tomten som bor i skogen bakom huset. Det är folk, skratt, mat och för ovanlighetens skull inte en enda som kräks, får ett allergiskt anfall, börjar gråta eller något annat dramatiskt. En helt underbart strålande jul med andra ord.

Den underbara bilden är tagen ifrån www.jdenarvaez.com

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2006-12-26 10:35:15

Riktigt skön jul då uppenbarligen :) Vi måste träffas nån dag tycker jag :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela