Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Peach, plum, pear (Covasint 2010)

Publicerad 2010-03-04 11:01:20 i Allmänt,


Den hor till huset dar vi bor i, en melodi att hugga ved till, att laga pannkakor till och hade jag haft en sangrost hade jag nog velat ha hennes. Jag tror att vi hade blivit bra kompisar hon och jag. Hon verkar smart, hon hade kunnat lara mig massor om livet och berattat for mig vilka misstag jag ska gora sjalv och vilka det racker att jag far berattat for mig. Idag gick vi upp pa kullen bakom huset tillsammans. Hon gillade utsikten, jag sade att hon borde lyssna pa soundtracket till everything is illuminated, for den passar bra till bilfarder pa vagarna man kan se slingra sig upp och bort. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela