Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

My name is Xena.

Publicerad 2010-03-21 20:15:28 i Allmänt,

Gar runt och känner mig bakfull hela helgen. Som ett stort tungt block i huvudet, sover bort hela söndagen. De sager att det är vädret. Vintern är över och jag känner mig golvad.
Veckan framöver är fullt upp av förberedelser inför YouthCompass, en miljon överklassungar i 16-18 ars aldern kommer och ska snickra hönsburar och tänjas i alla möjliga riktningar. Tolv av dem ska bo hemma hos oss första veckan och uppemot tjugo andra veckan eftersom behallaren där allt bajs (kan för mitt liv inte komma pa det svenska ordet), hamnar uppe i Taut, där de skulle ha bott, är overfull och inte gar att tömma eftersom den ligger pa ett sa konstigt ställe. Allt blev bestämt väldigt hastigt och situationen är almänt kaotisk. Vi ska nu ta hand om dessa tonaringar. Min första intuition är att hoppa pa ett tag och komma tillbaka om tre veckor. Lee är dock bra pa att manipulera och har Xena Warrior Princess - pepp talk för oss. Sa jag stannar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela