Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Hemma pa var gata i stan..

Publicerad 2010-02-18 10:24:48 i Allmänt,



dar bor det en hund med tre ben, atta svenskor och en himlans massa gubbar och tanter. Det ligger en dod katt pa vag till affaren som har smalt in i asfalten och det luktar konstant eld ifran alla skorstenar. Vi har ett kok dar den vassaste kniven vi har ar en tandad smorkniv fran sverige och ett sovrum som ar sa stokigt att det inte ens ar vart att stada. VI har det bra, ibland ar det lite ensamt att ha alla erfarenheter innuti, jag vill ju dela dem med alla som betyder nagonting. Kom hit vettja, jag kan laga varm choklad och lovar att ha brasan tand till nar du kommer.

Kommentarer

Postat av: Vargen

Publicerad 2010-03-02 11:37:51

Hej fröken min!

saknar sid så mycket. Du vet att du är min kreativa halva och jag har verkligen behövt dig denna långa vinter. Kul att du har det bra Julia. jag hade så gärna velat vara på din gata i stan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela