Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Recept på en tokbra dag:

Publicerad 2008-10-14 19:37:08 i Allmänt,


  1. Sol samtidigt som löven finns kvar på träden
  2. Temadag med kanonbra föreläsare (däribland Jonas Helgesson som kräver ett eget inlägg för att jag överhuvudtaget ska kunna beskriva hur genialiskt superduperbra han är)
  3. Tå-gymnastik i ring iklädd rödorangegulrutiga strumpor
  4. Vänner som är på solskenshumör
  5. Motivation
  6. Utomhuskaffe mot en vägg så pass varm att man kan sitta i pippitröja och halsduk
  7. Synkade spårvagnar och bussar
  8. Höstfest arrangerad av Lilla C i form av middag tillsammans i vardagsrummet runt familjens fotmöbel med lövararrangemang och bordsplacering
  9. Skrivinspiration
  10. Hejja!

Kommentarer

Postat av: Stora F

Publicerad 2008-10-15 20:02:22

Jag vill ha dig här... kom till mig!

Postat av: Julie

Publicerad 2008-10-15 20:10:11

Så gärna, gör du varm choklad då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela