Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Banka hjärta banka

Publicerad 2008-10-23 17:58:46 i Allmänt,

Stamcellsföretaget Cellartis visar hur det ser ut när hjärtceller slår. Det handlar om insulinproducerande celler, men jag tycker att det är så mycket finare än så. Och löven som fallit blir upplockade av Lilla C på väg hem från dagis. Han samlar på sånt som är fint. Jag med. Som honom ungefär.

På tal om dagis. Gp skriver att dagisbarn fastnade i ett träd. Som om det inte är någonting som händer stup i kvarten. Typ det enda jag höll på med som barn. Dagens ungdom..

Bild: weheartit

Kommentarer

Postat av: helena

Publicerad 2008-10-28 18:23:55

Jag tycker om att lilla C plockar upp sådant som fallit ned men är fint.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela