Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Vet du vad

Publicerad 2008-11-15 20:41:29 i Allmänt,

Jag har påbörjat en lista över 1000 saker jag ska göra innan jag dör. Jag monterat hyllor, burkar och stolar ifrån IKEA. Alla i nyansen rött, ingen som matchar tapeten över huvud taget. Kirrat spetsgradiner och plastlådor under sängen också. Ingenting passar ett dugg. Ihop med någonting annat. Jobbat, fikat med E. Lyssnar på Lou Reed och kan inte riktigt bestämma mig.


Om jag vore en konjunktion skulle jag vara eftersom.

Si javais (om jag vore).

Kommentarer

Postat av: Sara.

Publicerad 2008-11-15 20:49:13

Ha en jätte trevlig kväll:)

Postat av: Åke Tråk som just kom hem från jobbet

Publicerad 2008-11-15 22:17:10

Du och dina ordklasser, Julie. Du och dina ordklasser. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela