Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Vem är bruden?

Publicerad 2008-11-26 21:01:08 i Allmänt,

Sånt här tycker jag är så himla roligt för tillfället. Listor. Här kommer sju sanningar:

1. Jag har spyfobideluxe. Spyr du så hyperventilerar jag
2. Jag har aldrig betalat vuxenbiljett på bussen

3. Jag piercade min tunga på en klassresa i Polen

4. Jag har på Arlanda flygplats lyckats missa bagagebanden och hunnit gå ut genom så pass många dörrar innan jag fattade att något var fel att jag inte fick komma tillbaka in för att hämta den. (Ringde en medresenär som fick vara så snäll och plocka med den).

5. Jag kan inte berätta roliga saker för jag börjar alltid skratta hejdlöst innan jag kommit till poängen

6. Jag har en gång dödat mina akvariefiskar genom att hälla i en hel burk med mat och några år senare mina andra akvariefiskar genom att spola ner dem i toaletten
7. Jag har sökt in till småstjärnorna med låter hit me baby one more time av Britney Spears.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela