Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Yes we give it a try

Publicerad 2008-03-03 22:12:18 i Allmänt,

Idag har jag känt mig strukturerad, kronologisk och effektiv. Det är stora ord för att komma från mig och jag måste säga att jag trvis bra med dem.  Fast nu ska jag och Gérard Depardieu ta en paus i från varandra för ett tag framöver, hädanefter är det bara le petit prince som gäller. För övrigt har jag tappat bort en del saker det senaste (tiden innan jag blev strukturerad), bland annat: ett par jeans, ett knäskydd, ett par hålfotsinlägg, en samhällsbok och ett par skivor. Jag vet inte om den här strukturerade vågen är någonting som håller i sig, men jag skulle upskatta att sluta tappa bort saker jag är i behov av.

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2008-03-05 18:01:49

Men du vet... det kommer tillbaka till dig - som nya.
Titta bara på samhällsboken :)
New one, no fuss.
Nu är det bara att vänta in allt annat också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela