Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Det löser sig (det gör det alltid)

Publicerad 2008-03-11 22:07:11 i Allmänt,

Okay det är Mars och högarna av osorterade papper ger mig bröstsmärtor och vakennätter i en överdos som får mig att vilja riva ur två vckor i min almanacka och fika upp studiebidraget (det som är kvar efter tandläkarräkning, presenter och nachosutgifter). Jag kan inte riktigt placera känslan mer än att jag snart måste få se körsbärsträden slå ut på järntorget för att undvika total madness. Allting är krav, i alla fall i mitt huvud och jag tänker Nice, Israel och kanske Kongo för att jämna ut balansen. Jag måste bort för att få perspektiv över vad det är jag egentligen håller på med. Åtta timmar kvar tills jag ska gå upp och nu öppnar jag min samhällsbok och försöker att inte tänka på i morgon när jag ensam med min engelskalärare ska redovisa en bok jag inte läst än.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2008-03-11 22:50:00

Kom igen, lite till klarar du! Våren är på ingång. Faktiskt! (Eller är det bara här i Skåne dit våren alltid kommer först?) Och för varje dag som går kommer vi ett steg närmare Nice!

Postat av: Anna

Publicerad 2008-03-14 17:17:23

Om du behöver något fint så tycker jag du ska gå in på göteborgspostens hemsida och titta på videon till Håkans nya låt.
Den är över förväntan underbar.
Parkhäng och fika snart, jag lovar, våren kommer, den behöver vara vakna och sträcka på sig lite, sen slår den ut full i fan, jag lovar.
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela