Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Tatuerar verb över hela köket

Publicerad 2008-07-07 00:33:28 i Allmänt,

Du kan ha en bok fullklottrad med ord utan att de betyder någonting. Fyra människor dog och 40 skadades på samma gata jag gick på för knappt två veckor sedan. Sammanträffanden och fredsavtal. Skottlossning. Du står mitt upp i allt och undrar åt vilket håll det blåser.

Vi fortsätter att gräma oss över fel val, som att de verkligen finns några sådana.


Timmar och sekunder och rörelse.

Sen tystnaden, som en karusell som precis har stannat.


Skit i att sova.

Bryt alla sociala koder och mönster. Sätt dig bredvid någon du inte känner på spårvagnen trots att den nästan är tom. Starta ett samtal. Var nöjd med era skavanker och sluta oroa dig för bleka ben och tigerränder. Jag tycker om dig ändå.

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-07-07 00:39:35

Discover me!

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-07-07 00:39:37

Discover me!

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-07-07 00:48:12

Hej! KOlla in buyorsell bloggen! Där kan du lägga ut annonser helt gratis. KOlla in annonserna som redan ligger där också vet jag:)

HA det bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela