Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

David vs Goliat

Publicerad 2008-01-29 18:15:53 i Allmänt,

image276Jag är jättesnorig och jätterädd för att fejsa mina tränare. Men jag fick en bok av Lina som heter Lyckostpulvret.
Den var fin. Matteprovet känns ungefär lika lockande som att skövla ner regnskogen. Jag har berättat för Fanny om min kalenderångest. Jag längtar så himla mycket till torsdag, men om jag säger vad jag ska göra så tror jag att det inte kommer att slå in, så gör det inte det har jag i alla fall inte sagt något och nu blev det lite krångligt men snart är det i alla fall slut på matchsäsongen och jag vågar inte riktigt säga det högt men jag hoppas att vi inte får kvala för då kommer allt fortsätta i hundra år till och just nu vill jag bara fylla arton och leva ett precis så oansvarsfullt och händelserikt liv jag anser att man ska göra. Jag är david och min hjärna är Goliat och jag kommer att vinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela