Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

All the girls falling to ruin, dropping out of school, breakin' daddy's heart (just to hang around)

Publicerad 2008-01-11 21:42:17 i Allmänt,

All the girls falling to ruin, dropping out of school, breakin' daddy's heart (just to hang around)Det blev fredag igen. Jag somnar på samhällslektionen, spiller ut the över bänken och missar domkyrkan (det gills inte som skolk). Min närvaro är någon annan stans och jag fyller Madeleines Marimekkoblock med fina ord istället för matsmältningens olika organ. Hade jag varit ett block hade jag i alla fall blivit glad. Regnet berör mig inte ens. Jag har ju mina gula gummistövlar på mig och huvudet är fullt av ludd.

Det är januari, regn och ingen hand att hålla i när det är svårt att sova, men att ta livet av sig vore att straffa fel person, alltså går jag upp och känner att det kan vara rätt mysigt trots att många platser är mycket varmare än här. Jag har min lilla värld med skola och träning som jag för tillfället trivs rätt bra med.

All I want to do is dricka kaffe, pierca tungan och färga håret rött. Till Arvika kanske. Ps. Om Gud hör; lyssna på Madeleine, hon lovade fråga dig en sak ifrån mig.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela