Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Cigaretter jäst och post-it lappar

Publicerad 2008-04-25 21:07:48 i Allmänt,

Och så kom helgen. Ingen rast ingen ro. Var på musikhögskolan för att repa inför Kongokvällen i morgon, visst låter det proffsigt. Fast jag och Eva satt mest och log, de andra spelade dock mycket fint. Vill ni lyssna på lite skönlir med afrikanska beats och en och annan körsång så är ni varmt välkomna till Flatåskyrkan i morgon kl. 19:00 där jag är lite av en alltiallofixare som står i cafét, sjunger lite i kören, presenterar och minglar. Kom, det blir kul vettja.


Jag och Elin far till Nice och hälsar på bästaste Linn om en vecka, jag har så tokmycket att göra fram till dess att jag inte gör någonting. Jag tror det kallas försvarsmekanism/lathet/paralysering. Åkte totalt disträ förbi min hållplats häromkvällen och satt och ringde hem till P gång på gång i tisdags och undrade varför det var upptaget hela tiden. Efter ett tag kommer jag på att jag sitter och slår mitt eget telefonnummer. Typ så fungerar jag i stress.


Ska boka biljetter till Way out west (eller som Eva säger: West side), fast innan dess ska jag baka klart alla kakor till i morgon och lista ut hur jag ska transportera mig och dem till kyrkan i morgon. Tills vidare, lyssna på världens bästa låt med världens mysigaste video till. Puss

.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-04-26 13:10:24

egen favorit på samma tema:
http://www.youtube.com/watch?v=OJHdT1j6hH8

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela