Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Kostympojkar, klänningflickor och röda döda djur med skal

Publicerad 2007-09-15 18:04:39 i Allmänt,

Kvällen igår tillbringades med kostympojkar och klänningsflickor i en röd lada utsmyckad med värmeljus, musik och långbord. Vi hade det mysigt och åt röda döda djur. Det var supertrevligt och väldigt kul att träffa de där ?kompisarnas kompisar? man aldrig träffar annars. Idag har halva dagen gått åt till att kolla på A- och B-lagsmatcherna. Får spring i benen bara av att komma in i kultan. Det blir ju inte bättre av att jag ser att jag är uppskriven på laguppställningen i matchprotokollet. Jag skulle alltså ha fått spela om jag inte varit så förbannat jävla snuvig.

Ps. Jag ska bli författarinna, resa jorden runt och skriva autografer i vackra pojkars handflator. Kasta slängkyssar, bära klänning och alltid ha rött hår. Fast jag ska spela handboll, också. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela