Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Hon säger bla bla bla bla, ni fattar ingenting

Publicerad 2007-09-29 12:16:11 i Allmänt,

Varit i Stockholm två dagar med min klass. Hysteriskt men fantastiskt roligt. Att åka med klassen blir alltid kaos på det där mysiga sättet som får mig att tänka på handbollsturneringar. Igår var det svinkallt i Göteborg och jag tränade för första gången på tre veckor. Därmed insåg jag att jag fortfarande inte var frisk. Försöken till att ändå hålla humöret uppe stavas musik, sömn och förträngning. Egentligen går det åt helvete, men sen är det match mot Aranäs och då ska jag vara med. Sen är det nollning för alla nya a-lags spelare. Man ska ta med sig ?kläder efter väder? läser jag samtidigt som jag tittar ut genom fönstret och ser regnet ösa ner i stora sjok över gården och gungorna och känner mest för att åka till Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela