Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Everybody is in love with Feist

Publicerad 2007-09-22 11:36:00 i Allmänt,

Everybody is in love with FeistSurfar runt på massa modebloggar och blir helt lyrisk. Vad mycket kläder det finns. Som jag vill ha dessutom. Fast jag har inte så mycket pengar nu när jag inte jobbar att jag kan falla för frestelsen. Vet inte om det är ett konstant tillstånd eller om det endast beror på att ajg måste dämpa ångesten efter min katastrofala insats på senaste religionsprovet (jag hittade inte Italien på kartan och råkade istället fylla i ett område väster om Indien samt hade ingen aning om när Gustav Vasa levde eller vad han ens hade med provet att göra osv. osv.) Jag skäms något så otroligt.. Min lärare måste tro att jag är dum i huvudet. På riktigt. Men det är inte bara jag som gör bort mig. Jag hittade det här igår:

" Det är ju helt otroligt att jag vann. Jag gick till val med ett program som var emot freden, välståndet och den sittande presidenten" George W Bush 14/6-01 när han snackar med Göran Persson utan att veta att kameran fortfarande var på. Illa illa.

Jag och pappa ska passa farmor över natten och jag ska övertala honom om att vi ska hyra Amelie från Montmartre. För övrigt är Feist nog en av de snyggaste artisterna jag lyssnar på för tillfället, - och bästa.

Lyssna annars på: http://www.youtube.com/watch?v=SK7cKUNw9zI  
sonic youths - sugar cane

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela