Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

I´ve got ants in my pants

Publicerad 2007-04-09 21:26:04 i Allmänt,

It must have been ten years ago we last wroteEftersom jag numera bor i samma lägenhet som han som är som hämtad ur High fidelity så ska jag bli ett musikgeni. Jag har fått kurs ett i klassisk. Nu väntar kurs två och jag ska nog undvika att nämna för M att jag fortfarande ligger på den nivån att jag inte kommer ihåg vad snubben heter som sitter uppklistrad på våran dörr. Var på stan med Lina och såg som vanligt ut som en påse nötter medans hon gick där och var city-chick. Hittade sötaste skorna på secondhand och eftersom miss ragtime var stängt tillät jag mig själv att gå in på H&M och gå därifrån 270 kr fattigare och ett par jeansshorts och ett linne rikare. Lina som är shopoholic var ett bra stöd idag. Vi gick hem till henne och pluggade och åt gulashsoppa tills pappa ringde hem och grymtade att jag minsan hade varit så stressad i morse över allt jag inte hunnit plugga. Gick hem för att plugga excel. Att plugga excel är som att långsamt suga ur all livsglädje och positiv energi som funnits lagrad sen flera år tillbaka. Datorkunskap är nog det tråkigaste ämne jag någonsin läst under min snart tioåriga tid i skolbänken. I´ve got ants in my pants.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela