Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Fyra skjörbjugg och en cola light

Publicerad 2010-02-07 13:59:52 i Allmänt,

Ibland tror jag att mitt naturliga tillstand är irriterad och att talmodighet och vänlighet bara ar nagon framkrystad bieffekt som orsakats av viljan att bli omtyckt. Folk ar i regel trangsynta (eg. de tänker inte som mig) och verkar inte vara benägna att fatta beslut utan att föst se till att majoriteten av folk i deras omgivning fattar samma beslut. Jag tror att konformitet är en pandemi och att hela världen haller pa att ga under i det. Jag tror inte att det räcker att källsortera. Jag tror inte att mina ursköljda mjölkkartonger kommer rädda världen men jag har ingen bättre lösning sa jag borde halla käften. Jag tror inte att en MacBook gör mig lycklig men jag vill ända ha en. Jag önskar mig obegränsat med pengar. Jag önskar att jag inte hade nagonting. Jag önskar att jag kunde stoppa in hela akademins ordlista i samma blogginlägg utan inbördes ordning och att ni ända skulle första. Att det inte är som det ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela