Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

You with me so it's alright (we gonna stay up the whole night)

Publicerad 2008-01-28 20:07:52 i Allmänt,

Mitt liv är ett moraliskt dilemma och jag har inte pluggat så här lite sen jag gick i sexan. Hade världens bästa helg, fast jag blev tokförkyld. Inte för att det är någonting jag tänker närmare på när jag går upp ur sängen måndag morgon alldeles för sent. Då är det enda jag tänker på hur galet grymma vänner jag har och om det är logiskt möjligt att vara så glad trots att det är måndag, dimma och vattnet är avstängt i hela lägenheten. Jag har matteprov på min födelsedag, efter skoltid dessutom, och min mattelärare vägrar att flytta på det trots att jag tjatat och berättat tusen gånger att det är min födelsedag. Dessutom har jag träning, alldeles för mycket samvete och alldeles för fina vänner för att jag ska veta vad jag ska ta mig till. Jag kan ju i och för sig leva dubbelliv på torsdagen och skolka fredagen. Eller jag hade kunnat göra det om inte Madeleine hade berättat fyra saker för mycket för min engelsklärare och vi skulle ha muntlig bokrecension första lektionen. Jaja. Jag hade i alla fall en helt fantastisk helg. Tack!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2008-01-29 16:15:30

oups, säkert mitt fel att du blev förkyldare :/
TACK SJÄLV, det var grymt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela