Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Om att ha begär.

Publicerad 2007-11-02 17:51:51 i Allmänt,

66439-219Jag vill ha större text och lite smalare kolumn så att inte texten blir försvinnande liten så fort jag inte skriver en roman. Jag vill ha en ny och superbra kamera som jag kan gå runt och terra min vackra bekantskapskrets samt Göteborgs gator med. Jag vill ha en alldeles egen försäkrad ipod som jag kan gå runt och lyssna på hela dagarna och jag vill ha ett bättre immunförsvar. Ja, jag är en materialist och tror att prylar gör mig lycklig precis som mina nya kläder gör mig glad som jag hängt upp på galgar och testar runt med olika andra kläder i garderoben.

Förövrigt vill jag ha en Pippi Långstrump-mentalitet och en lika stor kappsäck med pengar. Pippi är både rikare och tuffare än alla andra tjejer det skrivs om, dessutom har hon världens coolaste anorektiska apa.

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2007-11-08 17:52:33

och så har hon världens finaste tröja som jag också vill ha men inte hittar någonstanns längre:(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela