Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

All I know is that you´re so nice

Publicerad 2007-11-28 18:46:12 i Allmänt,

All i know is that you´re so niceJag har kommit i tid till två bibelkunskapslektioner under hela terminen, jag ber om ursäkt och min lärare svarar att han tycker att det är fint att mina föräldrar gett mig en så bra uppfostran. Jag har kommit i tid till desto fler mattelektioner, ändå skäller läraren där på mig när jag kommer in två minuters en retard och får det att låta som en katastrof att jag inte är punktlig. Jag hade velat förklara för henne att det inte är så enkelt och okomplicerat som hon får det att låta att kunna passa tider. Det är någonting jag är fast övertygad om att vi föds med, precis som ögonfärg och genuppsättningar. Tyvärr Majjan, min inbyggda timer går för långsamt.

Veckans snyggaste är den röda baskern som jag konfiskerade från mina bröder när de lekte Aladin. Veckans roligaste är Lilla H och C:s morgonkonversation angående om våra rosor var rosor eller blivande apelsiner (Lilla H var övertygad om att det var apelsiner).Veckans bästa är Kate Nash med Nicest Thing. Veckans näst bästa är jag, för jag har gått upp ur sängen varje dag trots att jag haft ingen lust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela