Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Ansalange froken Rosenkrantz

Publicerad 2012-05-27 19:56:57 i Allmänt,

Det borjar nalkas brollop, mitt brollop alltsa. Nej jag lovar, det ar pa riktigt. Sa jag over mig pa att dricka the, som det sig borom man vill platsa i den brittiska be kantskapskretsen. Forutom thedrickandet har dagen mest bestatt av en annalkandes stress over det dar som kallas detalj och planering, jag tycker det ar stort nog att hitta karleken, varfor skall man behova tanka pa sa mycket annat? Fast fest skall det ju bli av, i dagarna tre, sedan gar vi tillbaka till thedrickandet.

Kommentarer

Postat av: KOLLE

Publicerad 2012-05-30 23:48:33

vilket datum? vilket DATUM?

Postat av: Julia

Publicerad 2012-06-05 20:05:45

FORSTA JULI VET DU LA!!

Postat av: Fanny

Publicerad 2012-06-07 21:14:22

Läser här då och då, undrar hur ditt liv ser ut. Verkar ha turnat out väldans bra. Vill passa på att säga grattis, tusen gånger om!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela