Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Parafrase - same things in different words

Publicerad 2010-05-31 19:01:03 i Allmänt,

Och sa var det.

Fanns ju sa mycket som skulle upp och ut och bort och allt pa samma gang [och Gud sade att det var GOTT] och flaws och paws och diverse allt mojligt. Det jag vill det gor jag inte och det jag inte vill det gor jag. Realisationsteorin och lite trasselsudd pa mackan. Osregn och Langos. Madde kom, Madde gick. Livet gar i vagor.

Ibland kanner jag mig jattetrakig. Ibland kanner jag mig inte trakig alls.

Jag har bytt rum igen, alla flyttar och far. Jag, J och C star kvar. Livet kanns stort och spannande igen (forutom nar det kanns tegelsten) och N berattar om massor av fantastiska klatterstallen i Frankrike. Det finns sa mycket jag inte har gjort som jag kan gora om jag bara stracker ut tummen och liftar en liten bit bort. Det finns dar pa armlangds avstand - maste bara stracka ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela