Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Pacemaker

Publicerad 2010-07-15 21:16:16 i Allmänt,

Att komma på sig själv med att vilja ha rutin och frihet på samma gång. Vilja allt och för mycket och omfamna det totalt. BRA KONVERSATIONER. Och sommarn faller så fint över mig och det är lätt att bli hemkär i allt det bekväma, samtidigt som det är vad som får mig att vilja ut och bort. Jobbet bättre, finns människor bakom vissa av ansiktena nu, vi säljer glass mellan regnskurarna, pratar om saker som en gång i tiden intresserat mig. Inser att tvillingsjälar växer på svårhittade träd säkert i Amazonas. Jag är lycklig som har. Oändliga möjligheter och ett hjärta som bankar bom bom och har bestämt sig för att fortsätta, för jag har en pacemaker som jag vet kommer hålla. Ack kvällsljuset och så var det ju -

Kommentarer

Postat av: Kalle Kompis

Publicerad 2010-07-15 21:54:16

bara gör det!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela