Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Book crossing när det är som coolast

Publicerad 2010-07-29 01:30:21 i Allmänt,

För drygt ett år sedan lämnade jag en bok långt bak i tians spårvagn med en lapp i (till dig) med instruktioner. Läs och skicka vidare! Fick idag ett mail ifrån hon som hittat den och läst den:

Hej
Hittade denna boken när jag gick igenom min spårvagn (spårvagnsförare) och såg den mysiga lappen: Till Dig! Och Dig tog jag som mig och tog den med!
Nu så här kanske ett år efter har jag faktiskt läst den och tänkte skicka den vidare, jag måste hålla med om att den är speciell. Det tog ett tag innan jag fick in rytmen i läsningen men sen är den svår att släppa, vissa tankesätt kan man känna igen hos sig själv tycker jag [...]

Åh så fint, jag blir ju helt glad.

Om ni också vill försöka, http://www.bookcrossing.com/tellafriend 
 

Kommentarer

Postat av: helena

Publicerad 2010-08-19 23:01:48

och nu är jag nyfiken på vilken bok det var

Postat av: Julia

Publicerad 2010-10-04 12:44:49

pappa pralin, har jag for mig, av Anna jorgensdotter. Vet inte om det till och med var sa att det var du som tipsade mig om hennes dikter? x

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela