Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

SĂ CONVERSĂM- LEKTION 6

Publicerad 2010-02-22 19:14:04 i Allmänt,

 

ÎN ORAŞ

 

Cristina:                 - Nu cunosc oraşul, mă puteţi ajuta?

Paula:                     - Da, cu plăcere.

 

Cristina:                 - Vă rog, arătaţi-mi drumul spre bibliotecă.

Paula:                     - Da, luaţi prima stradă la stânga, apoi de la semafor mergeţi drept înainte.

 

Cristina:                 - Pot lua autobuzul?

Paula:                     - Da, dar dacă vă grăbiţi puteţi lua şi metroul.

 

Cristina:                 - Da, mă grăbesc puţin. Este departe de aici?

Paula:                     - Destul de departe.




Jag pluggar rumanska via lunds universitet och undrar just om jag kanske tagit mig lite vatten over huvudet for att anvanda mig av ett val utnott men ack sa andvandbart uttryck.

Alternativt brukbart: Andreas lektion numer tva "life is pain"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela