Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Klåparen 07.00 - 08.15

Publicerad 2009-03-11 20:41:16 i Allmänt,

-         Du är medveten om att din klocka har ringt i en halvtimme nu va?

-         Mm, jag ska bara ligga kvar tills det blir nyheter igen.

-         Du kommer komma försent idag igen ditt pucko

-         Men knip igen fröken duktig, det finns värre misstag att göra

-         Säg du det till I på utvecklingssamtalet om en vecka..


-         Du börjar om fyrtio minuter Julia, du måste gå upp.

-         Jag vet.

-         Gå upp då, du har för sjutton en lektion idag och I kommer flippa ur om du kommer försent.

-         I kan ta sig i röven, jag ska bara sova en liten stund till.


-         Du börjar om en halvtimme och behöver gå upp NU, det finns ingenting som blir bättre av att du bara ligger här.

-         Mm

-         Men skit i det då din idiot, ligg kvar, strunt i skolan, du kan lika gärna börja knarka medan du ändå håller på. Börja med heroin och varva med vodka.

-         Men kan du hålla käften för en gångs skull, jag SKA gå upp har jag ju sagt. Du måste alltid göra en så förbannat  stor grej av allting!

-         Går du inte upp nu hinner du inte dusha och du ser ut som fan i håret...

-         Håll käften sa jag.


-         Det kommer aldrig bli någonting av dig, du kommer sluta upp som arbetslös deprimerad och tjock.

-         Skiter väl jag i

-         Jasså? Så lät det minsann inte igår jag trodde att det var du som..

-         Nu går jag upp för du är ju helt dum i huvudet, man kan ju inte ligga kvar med en sån idiot i rummet.

-         Haha, jag visste väl att jag skulle vinna tillslut, ses ikväll älskling
-         Dra åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela