Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Kärlek mellan far och dotter, torsdag klockan nio framför TV:n

Publicerad 2009-03-19 21:34:44 i Allmänt,

Jag: - Pappa, vad har du på dig egentligen?
Pappa: (titta frågande ner på sin kycklinggula väst) -vad menar du?
Jag: - du ser ju ut som en kyckling i den där!
Pappa: -ska du säga fantom-brallan, hur hippa är de där egentligen?
Jag: (tittar ner på mina metallsikt smurfblå tights) - ja, jag ser inte ut som en gubbe i alla fall!

Båda fnissar och återgår sedan till att titta på Greys.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-03-20 09:42:48

Ahahahaha, fantonbrallan! Jag är så lättroad..

Postat av: Anna

Publicerad 2009-03-20 09:43:59

AHa ha ha ha, fantonbrallan! Jag dör.

Fantombrallan ska det ju vara^^

Postat av: Julia

Publicerad 2009-03-20 21:29:33

Anna: Men det står ju fantombrallan, hahaha? Är det du eller jag som är snurrig (för lättroade är vi uppenbarligen båda två) xxxx

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-21 13:37:48

Jamen det var ju JAG som skrev fantonbrallan^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela