Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Stort liv

Publicerad 2009-06-11 22:49:56 i Allmänt,

Ibland bara man blir så trött av allt liv att man måste ta en paus.

Det slog mig att jag startade den här bloggen för lite mer än tre årsedan. Det är ju jag fast ändå inte riktigt jag. Det är skönt att någon form av kärna finns kvar, det känns skönt att mycket gammalt är borta också.

Jag har tagit studenten. Dagen D som legat som en hägrande milstolpe men aldrig riktigt funnits på riktigt. Den är över och jag är tydligen vuxen nu. Vuxen och mogen att kunna ta hand om mig själv. Jahopp. Det är väl bara att sätta igång.

Bloggen får stå tillbaka lite, utkonkurrerad av en skrivmaskin ifrån 1885.

På måndag åker jag till Israel. Jag ska lägga upp studentbilder också när jag får fatt i några.

Vi hörs snart hörrni!

Kommentarer

Postat av: y.

Publicerad 2009-06-12 10:54:39

åh julia. Jag väntar på hemkonsten så vi kan gå ut och dansa klezmer eller något liknande.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela