Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Allt ska bort.

Publicerad 2009-07-21 22:17:06 i Allmänt,

Flyttplockar en millimeter i taget. Tänker att de prylar av betydelse jag äger får rum i mina kupade händer. Vad göra med resten?


Tre dagar i rad med människor som bidrar med byggklossar som bildar någonting mer i rätt riktning. Den här staden dödar mig ibland och det ska bli så välsignat skönt att åka härifrån i September. Jobbar som en blådåre just nu och tänker att om det inte vore för att pengarna hade ett mål hade jag lagt mig på gatstenen och låtit stjärnorna gå upp och ner utan att jag rörde mig, en millimeter.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2009-07-22 20:31:47

Nu är det min tur att bli nyfiken. Vad händer? Vart ska du? Kram

Postat av: Julia

Publicerad 2009-07-26 23:22:57

Helena: Min familj flyttar till hus (inte långt bort). Själv åker jag till Rumänien i höst (!)

Pusspusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela