Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Säg en siffra mellan ett och sex, den som får högst börjar.

Publicerad 2009-01-21 20:43:46 i Allmänt,

Förkyld? Nej det är bara lite snor. Stökigt? Nej det är bara lite saker jag inte hunnit hitta en bestämd plats år än. Mycket att göra? Ja.


Hjärnan är sodastreamad och dagens lyckostund är när jag i missbrukaranda står och inhalerar mentholnässpray. Som knark, fast bättre (citat Jenny). Fikar med Anna och vi sitter och gormar om feminism, filmfestival och matfixering tills ljusen brinner ut på bordet och har så trevligt så. Det är så skönt med Anna. Jag slipper att känna mig som den bråkande provocerande feministfittan som folk egentligen bara önskar ska hålla käften. Jag får skrika hur mycket jag vill. Anna tittar inte snett, hon skriker i kapp istället. Tack.


Förövrigt är min cykel upphittad i Kinna. Den blev stulen för över 1,5 år sedan. Men det är ju sånt som händer, katter kommer tillbaka till sina hussar efter fyra år, bortsprugna barn hittas och cyklar försvinner iväg till Kinna på 1,5 års semester för att sedan längta hem igen. Förvånad? Nej, jag har för längesedan passerat gränsen för att bli förvånad äver irrationella saker som händer i mitt liv. Gud?

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2009-01-22 19:26:00

Vad har hon med saken att göra?

Postat av: Julia

Publicerad 2009-01-22 22:07:05

E: mer än du tror

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela