Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Revbensdagar, mornar

Publicerad 2009-02-26 17:29:56 i Allmänt,

Lilla H väcker mig klockan sex och är helt sprallig över att jag ska följa med honom till ridskolan idag. Jag är så trött att jag inte ens orkar skälla på honom för att han väckt mig två timmar innan jag behöver gå upp. Utanför öser regnet ner, det blåser och är mörkt. Jag har ingen lust. På bibelkunskapen håller vi på med en interpretation och vår lärare varvar med Hassan för att muntra upp stämningen lite. Prov på Kultur och idéhistorian, efteråt jämför vi svar och alla har skrivit olika på allt. Vad göra förutom skratta? Skratta och ta på sig stövlar och åka ut till Billdals ridklubb med Lilla H.

Ha ha.


De frågar om jag har någon hästvana (senast jag var nära en häst var jag väl sju eller något), jag säger att njae, men jag är inte rädd för dem i alla fall (om de inte kommer för nära). Hur ska de här gå egentligen?


För övrigt har jag en crush på Nina Persson. Hon är så himlans snygg. Och säkert jätteduktig på både hästar, interpretationer och kultur och idéhistoria. Jag bara känner det på mig.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-02-26 21:01:32

På söndag ska jag leka med min mamma och syster. Nästa vecka någon dag kanske?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela