Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Livet är en fest (och du är bjuden)

Publicerad 2009-02-11 20:27:36 i Allmänt,

Så kan en snurrig sängliggardag vändas till något alldeles enastående tack vare en magsjuksuppstånden Jenny, en halv alvedon och en kopp the. Hon är lite som kosttillskott, vårsol och en påse godis på samma gång. Tänk vilken tur att man bara råkat springa på en sån! Nu har jag gjort mig förtjänt av en film och i morgon ska det dansas med mina flickor Dea, Emma och Maddoline. Vilken fest!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-02-12 15:10:12

Tack! Skriv på du, jag läser alltid med stor förväntan, och jag brukar aldrig bli besviken.

Symöte, jättesnart! Jag ska till Saron idag och se om jag kan hitta något pyssel/syvirke :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela