Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Jag (hjärta) teknik

Publicerad 2009-02-16 20:31:29 i Allmänt,

Jag har blivit ägare till en Sony Ericsson någonting som har en jättebra inspelningsmanick. Jag kom därför på att om jag läser in mina läxor på den kan jag sitta och lyssna på dem samtidigt som jag gör någonting annat. Detta innebär att jag nu bloggar och lyssnar på EU:s utvidgning, Dublinkonventionen och Maastrichtfördraget, samtidigt! Jag kan dock inte slå fast än om jag lär mig någonting över huvud taget eller helt enkelt bara blir hälften så effektiv och presterar hälften så bra inom båda områdena. Jag kan heller inte avgöra om jag härmed bryter min göra-saker-helhjärtat-pakt eller om det helt enkelt är det jag gör. Jag går ju helhjärtat upp i den teknologiska utvecklingen i alla fall. Åh, dessa vardagsunder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela