Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Jag är en pluggiz.

Publicerad 2009-02-19 22:04:26 i Allmänt,

Romfördraget innebär att man skaffade sig en gemensam tullmur och dessutom gemensam transport, handels och jordbrukspolitik. Jag hatar att bara sitta och korvstoppa min hjärna. Kol och stål unionen, EEC och Euroatom bildade tillsammans EG, med Romfördraget som grund. Jag hatar att bara sitta och korvstoppa min hjärna. Maastrichtavtalet är en förändring av Romfördraget och enhetsakten och syftar till en europeisk union med gemensam handels- utrikespolitik och valuta. Jag hatar att bara sitta och korvstoppa min hjärna. Konvergenskriterier är bajs och Schengenavtalet kan ta sig i röven, kommissionens viktigaste uppgifter är att rita små streckgubbar på flinten tillhörande gubben som sitter till höger om dem på deras möten. Eftersom jag är mina prestationer så jag kanske borde se till att få mvg i morgon. Jag kan ju ändå inte hänga med och spela guitar hero eftersom de är gjorda för högerhänta. Nä men jag hade tänkt rycka upp mig och skala en apelsin. Och plugga lite EU och sånt, jag har hört att det ska vara roligt att vara allmänbildad. Hejpusses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela