Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

I have to admit I sometimes lied in those letters

Publicerad 2009-02-02 21:36:29 i Allmänt,



Jag ska erkänna att det har hänt att jag gjort andra saker än att plugga nu det senaste. Filmfestivala med vackra rödlockiga Dea och äta upp en ask med chokladhjärtan par example. Idag blev det Eldorado med fransk-engelsk text och svart humor. Annars har jag mest fyllt nitton och klippt av mig håret. Sånt händer ju lite titt som tätt, var tredje ljusår sisådär. 

Jag känner mig bara sådär omotiverat glad. Trots att jag har har matte klockan åtta i morgon bitti, inte har gjort läxan och redan nu är alldeles för trött för att gå upp när radion slås på och berättar att alla världens barn dör av farliga bakterier och pistoler och det är bilköer längst E6:an och tio minus. Bilden ovan är mitt skrivbord. Jag kan inte koncentrera mig om det inte är lite lagom oreda. Nu är det aldeles perfekt! 

I morgon ska jag gå på gym för första gången på typ två månader. Om jag inte blir sjuk inom två veckor så lovar jag att börja ta hand om mig själv igen. Ja, det är en deal.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2009-02-04 20:56:19

Tack för lyckönskningarna Julia (även om jag inte bor i en etta numer utan världens största tvåa (:)!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela