Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

And I keep telling my reflection, ambitions are already starting to fade.

Publicerad 2009-08-25 00:21:24 i Allmänt,



I morse kom C & A hit med chokladtårta och bröd. Vi drack kaffe i solen och det känns lite vemodigt att alla ger sig av åt varsitt håll. Det blir så svårt att styra upp att ses. Vissa vill man inte skriva brev till utan ha hemma hos sig jämt. När de gått tog jag den handikappanpassade tandemcykeln och trampade iväg till ICA för att handla. Sen kom min familj hem. Vet inte vad det beror på men det var ungefär där mitt solskenshumör tog en u-sväng.

Tog en långpromenad och packade sedan upp lite lådor. I mitt fula äckliga rum som jag längtar efter att få lämna. Bahlgirlthgortugrtg. Jag har lust att ställa mig på balkongen och skrika fula ord enbart för att provocera (hej jag heter Julia och har precis fyllt tretton).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela