Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

Skrutt och pruttdag som vändes till det bättre.

Publicerad 2009-08-13 23:09:51 i Allmänt,

Bilden illustrerar den bästa av mornar. Lugn, solljus, kaffe, pyssel och ett tomt kalenderblad. Den bästa av mornar befann sig inte ens på replängds avstånd utan på femton replängders avstånd i morse. Den var så ångestfylld och full av packlådor att jag var tvungen att åka och göra någonting jag verkligen inte hade tid med. Åka till Gråbo och både äta mat, fika, bygga legoborg och prata. Ack, det var världens bästa val. Nu sitter jag här med häcken full och natten framför mig. Jag ångar inte min prioritering en minut. Och i morgon är det Way out west. Då finns det inga måsten, bara ös och två armar rakt upp i luften. Hejja!

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2009-08-18 18:39:49

mm, solstrålar mellan persienner, spetsgardiner. fint.

Postat av: Julia

Publicerad 2009-08-24 14:50:19

Helena: Numera ett minne blott.

Hoppas du har kommit i ordning lite bättre än mig och lycka till i uppsala för sjutton!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela