Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

"Du ser ut som du tappat smöret och sålt pengarna"

Publicerad 2008-10-03 17:28:54 i Allmänt,

Den här fina hösten gör mig så himlans glad! Och min superduperklassockså! Igår var det insparksfest på RioRio med start hos M med några av tjejerna i klassen. E dyker upp i en döskalleoverall (nej jag skojar inte det var en svart heldräkt med skelettmönster utanpå) och jag skrattar så jag håller på att kissa på mig. Sen dansar vi natten lång (och lite annat) och försöker få två tröga DJ:s att spela Justice. Kvällen avslutas många timmar senare tillsammans med M på hennes köksgolv med mjölk och rostat bröd. Snajsigt! I morse hade vi kultur och idéhistoria klockan 08.10 och jag har i princip fnissat hela dagen och langat stans i alla fall näst bästa humor. För dagens garv bjuder F på när hon iklädd samma döskallekostym som E dagen innan och en ballong innanför dräkten springer in i datasalen på skolan och lägger sig i fönstret. Jag tror inte att det bara var jag som sovit för lite. Jag hänvisar till rubriken och säger bara you rule Henning!Langos vid kanalen hann vi med också. Fint värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela