Make something good

Låna mig din magsäck, dina morgontofflor, din skrattrynka.

c´etait un plaisir de faire ta connaissance (vad bra)

Publicerad 2008-10-05 21:07:12 i Allmänt,

Nu är jag tack vare mina fina kusiner ägare till en benvit korsett, en Pippi Långstump-tröja och lite annat som jag med nöd och näppe kunnat stuva in i min garderob. Passar ju jättebra eftersom jag siktar på att inte köpa några kläder fram till jul..


Kände ett behov av att vara ordentlig idag och lagade två sorters paj, sallad och chokladmousse till efterrätt, handlade mat med Carl som detektivsällskap, räknat matte, läst psykologi, plockat upp alla kläder ifrån golvet och bäddat min säng. Dessutom har jag pratat franska med L:s "petit copin" via msn. Tjolahopp vad skillad man känner sig då!

Träffade  för övrigt två ifrån min lågstadieklass när jag var ute i torsdags varav den ena var min första pojkvän. Han berättade att han kom ihåg mig lite mer än de efterkommande flickvännerna han haft, kanske för att jag var den första, kanske för att jag lärde honom franska kyssar bakom buskaget i hans trädgård. Jag var så påhittig när jag var liten. Jag har inte den blekaste aning om vad jag fick franska kyssar ifrån, men det fungerade uppenbarligen för att få pojkarna på kroken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela